2 Dagen Oostende

4 oktober 2021 - Leuven, België

We reisden van station Leuven naar Oostende.

Natuurlijk hadden we tussenstop onderweg maar we waren er op tijden we kwamen eindelijk aan op onze bestemming. Oostende!

LeuvenLeuven_station_CF018188_2000                         images0.persgroep.net  Oostende

DAG 1

Op de eerste dag dat we daar aankwamen, bezochten we de meest populaire plaatsen van Oosten toen hadden we er informatie over.

We bezochten bijvoorbeeld

Golfbreker van Oostende                               Fort Napoléon                                               Het  Ensormuseum

golfbreker                fort_napoleon-33456-0                    download (1)

Het monument van Leopold II in Oostende. Ik was nogal enthousiast over het monument van Leopold II omdat ik wist wat hij de mensen aandeed en de mensen die hij slechte dingen aandeed, respecteerde hem nog steeds.

Het Ensormuseum inspireerde mij om mijn eigen kunstenaar te worden, omdat ik behoorlijk gemotiveerd was door zijn werk.

Fort Napoléon was best eng, want als ik liep waar mensen vochten, raakte ik getraumatiseerd, want wat als er iets misgaat en dan gebeurt het weer.

We reizen met de trein en de tram het was een van onze manieren om op onze bestemming te komen, Maar het meeste was toch wel een bijzonder moment en het was ook goed want het is een duurzaam alternatief voor de wagen, want het stoot veel minder CO2 uit. Een trein rijdt bijvoorbeeld op elektriciteit.

sncb-train

Wij sliepen in jeugdherberg De polate hotel, Wij sliepen in een hotel waar iedereen zijn bed had, ik koos het bovenste bed en we kregen ook dekens om ervoor te zorgen dat we het niet koud kregen, maar ik had het behoorlijk warm, ik had het behoorlijk warm en ik koos ervoor om het raam te openen, maar nee dat hielp niet of. We werden goed gevoed, 's avonds at ik soep en kip en rijst, en het ontbijt was heerlijk, ik at chicken mio en dronk wat thee. Helaas maar dit was het einde van dag één.

jeugdherberg_de_ploate                              4821535-s                                 4821534-s

Dag 2

Rond 5 of 6 in de ochtend liepen we naar het strand waar het water ver weg was van waar het was. we keken naar de opkomst in de ochtend terwijl we andere gangen bezochten, zoals Frot napolen enz Dan moesten we helaas terug naar Leuven. Het zou een reis zijn die ik niet zou vergeten.

Airbnb-Ostend-Hero

De volgende activiteiten die ik zou doen als we daar weer heen gaan, zijn waarschijnlijk ieders favoriete sport spelen om ieders persoonlijkheid te zien. en ook wij kunnen niet naar Oostende en niet zwemmen en ook watersport spelen en ook fietsen. Waarschijnlijk kamperen zodat iedereen met elkaar kan leren werken.

4821541-s                                    seeingbali-banana_boat_ride-35

Dit was het einde van een geweldige tijd met mijn toerismeklas.